.../

Acasa

banner

Cum fac comanda?

Exista doua tipuri de produse in magazin: produse care au pretul afisat si cele care nu au pretul afisat.

Pentru produsele care au pretul afisat, aveti posibilitatea sa le comandati direct din magazinul online.

Pentru produsele care nu au pretul afisat, acesta este negociabil daca nu este specificat altfel in descriere, in functie de cantitate, parametrii tehnici si alti indici.

La aceste produse va rugam sa trimiteti cerere de oferta  cu necesarul dumneavoastra pe email la comercial@acsinstal.com si va vom trimite oferta personalizata.

Cum platesc comanda?

Plata comenzii se poate face in avans, prin transfer bancar.

La plata prin transfer bancar, in urma discutiei telefonice cu unul din operatorii nostri, veti primi pe e-mail toate datele necesare platii.

Garantia produselor vandute

Pentru toate produsele vandute si livrate se trimit  certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Produse cu certificat de garantie

Pentru toate produsele vandute de Sc ACS INSTAL  SRL ,  se elibereaza certificat de garantie pe baza certificatului emis de producator sau distributor in format tiparit. Il gasiti in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Va rugam sa pastrati  certificatul ca sa puteti beneficia de garantie, daca va fi nevoie.

Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia  este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului.

Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.

Pentru toate produsele care beneficiaza de garantie si care sunt vandute si livrate ,veti primi certificat de garantie tiparit la livrarea produsului.

Daca certificatul este emis de catre SC ACS INSTAL SRL si produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia este asigurata direct de catre acesta.

Daca certificatul este emis pe baza certificatului de la  producatorul produsului si produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia  este asigurata de catre reteaua de service autorizat a producatorului, in centrele specificate in certificat. 

Daca nu ati primit certificatul de garantie pe email / in contul dumneavoastra de client sau tiparit va rugam sa ne anuntati in cel mult 72 ore de la primirea produsului, completand formularul de sesizari.