URMATI ACESTI PASI PENTRU REZOLVAREA RECLAMATIEI DUMNEAVOASTRA:
PASUL 1 -> CONTACTATI VANZATORUL
Trebuie sa stiti clar in ce consta defectul la produsul pe care l-ati cumparat si modul in care doriti ca aceasta lipsa de conformitate sa fie rezolvata dupa ce efectuati plangerea. Strangeti toate documentele ( factura) pe care le puteti prezenta ca dovezi . Pentru bunurile pe care nu le puteti returna cu usurinta la magazin, ganditi-va la modalitatea de a face cateva fotografii ale acestuia sau chiar un scurt film.
Tineti o evidenta a evolutiei reclamatiei - utilizati-o pentru a lista ce se intampla, cand se intampla si cu cine ati vorbit. Aceasta va ajuta sa va improspatati memoria cand discutati plangerea dumneaoastra.
Trebuie sa actionati in mod rapid. Raportati defectul vanzatorului cat de repede posibil, preferabil in scris. Pastrati o copie pentru dumneavoastra!
PASUL 2 -> CONTACTATI ASOCIATIA DE CONSUMATORI
In cazul in care vanzatorul NU VA SOLUTIONEAZA reclamatia dupa asteptarile dumneavoastra , incercati sa contactati Asociatia de Consumatori din zona dumneavoastra.
PASUL 3-> CONTACTATI AUTORITATEA NATIONALA PENTRU PROTECTIA CONSUMATORULUI
Daca Asociatia de Consumatori nu va poate solutiona plangerea, in final adresati plangerea dumneavoastra Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC)
Telefonul consumatorilor:
0219551
TELEFONUL CONSUMATORULUI: 0800 080 999 - linie telefonică cu apelare gratuită din rețeaua ROMTELECOM